Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 11 października 2023

,,Sprawdzian z miłości" ks. Adam Boniecki

,,Sprawdzian z miłości"


W ostatnim czasie postanowiłam skusić się na publikację ,,Sprawdzian z miłości".

Ks. Adam Boniecki w swojej publikacji skupia się na ludziach w czasie pandemii, kościele, społeczeństwie, państwie. Jest to idealna okazja do tego, by zauważyć, że podejmowanych tematów jest naprawdę sporo. Mimo że nie za często sięgam po takie książki z ogromnym zainteresowaniem zapoznałam się z treścią tej świetnej pozycji.

Jak podkreśla ksiądz Adam Boniecki, na każdym kroku można mieć pewność związaną z tym, że pomoc innych okazuje się kluczowa i warto mieć na uwadze możliwość wyciągnięcia pomocnej dłoni.

,,Sprawdzian z miłości" ks. Adama Bonieckiego to wartościowa, przepięknie wydana w sztywnej oprawie lektura z którą warto się zapoznać i zastanowić nad dalszym postępowaniem w swoim życiu.  

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Znak.


 

4 komentarze:

  1. Bardzo cenię księdza Bonieckiego, więc ta książka na pewno trafi do mojej biblioteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do takich wartościowych ksiąek warto zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym księdzu, ale jeszcze nie czytałam nic jego autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń