Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 7 października 2023

,,Niełatwo mnie zabić. Opowieść o Joannie Chmielewskiej" Katarzyna Droga

,,Niełatwo mnie zabić. Opowieść o Joannie Chmielewskiej" 

Zapoznanie się z biografiami znanych postaci pozwala na lepsze odkrycie życiorysu osób, o których do tej pory jeszcze się nie słyszało.

Z olbrzymim zainteresowaniem postanowiłam skusić się na ,,Niełatwo mnie zabić. Opowieść o Joannie Chmielewskiej" Katarzyny Drogi. Nie zaszkodzi mieć dodatkowej wiedzy znanych do tej pory osobach i wychodząc z tego założenia postanowiłam skusić się właśnie na to wydanie. 

Lektura opiera się na Joannie Chmielewskiej, która jako pierwsza postanowiła wprowadzić w Pilsce książki z gatunku komedii kryminalnej. Dzięki zapoznaniu się z tą lekturą można dowiedzieć się o niej sporo więcej.

Wcześniej nie miałam okazji bliżej zapoznać się z osobą tej autorki, więc się postanowiłam to zmienić i w wolnym czasie to nadrobić. Mimo sporej objętości książki nie jest ona nużąca i faktycznie można się z nią sprawnie zapoznać ze sporym zainteresowaniem.

,,Niełatwo mnie zabić. Opowieść o Joannie Chmielewskiej" Katarzyny Drogi to pozycja na wolne dni dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o tej kobiecie.

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Znak.

3 komentarze:

  1. Ja na pewno przeczytam bo książka już czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię książki Joanny Chmielewskiej. Biografia pisarki na pewno mnie zainteresuje i przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń