Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 15 września 2023

,,Złodziejski gambit" Kayvion Lewis

 ,,Złodziejski gambit" 


Stworzenie naprawdę niebanalnej lektury staje się coraz trudniejsze. W tym przypadku jednak doskonale się udało.

Główna bohaterka specjalizowała się w planach ucieczki i sama także postanowiła uciec. Wtedy jednak jej matka znalazła się w niebezpieczeństwie, a ratunkiem dla niej było wygranie zawodów przez córkę, co pozwalało na spełnienie jednego życzenia.

Uwielbiam sięgać po kolejne wydania, które są niebanalne pod względem tworzonej fabuły. W tym nie brakuje intryg, rywalizacji, a wątek miłosny jest niezwykle delikatny. Od pierwszych chwil z uwagą spędziłam dalsze losy bohaterów. 

Lektura jest dość obszerna, więc na zapoznanie się z nią idealnie będzie wygospodarować sobie odpowiednią ilość czasu. W moim przypadku w żadnym razie nie mogę uznać go za stracony.

,,Złodziejski gambit", który Kayvion Lewis to genialna propozycja. 

Moja ocena: 5.5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Jaguar.
 

6 komentarzy:

  1. Jak będę miała więcej czasu to może przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Może kiedyś uda mi się po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej książce, ale brzmi ciekawie, więc może dam się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jaka dobra recenzja, warto zajrzeć do tej książki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że mi się spodoba. Jak dla mnie interesująca propozycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń