Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 września 2023

,,Szkodliwy szpital. Seria Niefortunnych Zdarzeń, tom 8" Lemony Snicket



8 tom to już ten poziom zaawansowania, kiedy konieczna jest znajomość poprzednich części. 

W tym wydaniu rodzeństwo musiało mierzyć się ze skutkami ucieczki z wioski oraz z obwinieniem ich o dokonanie morderstwa. Teraz jednak też nie mogli mieć nadziei na poprawę ich bytu.

Zawsze miło można spędzić czas z taką publikacją i tak też postanowiłam zrobić. Książka została wydana w sztywnej oprawie ze sporej wielkości czcionką. Z przyjemnością zagłębiłam się w kolejne strony tej historii.

Książka jest o tyle ciekawa, że na kolejne tomy nie trzeba specjalnie długo czekać. Mam nadzieję, że kolejne części również ukażą się już niebawem.

,,Szkodliwy szpital. Seria Niefortunnych Zdarzeń, tom 8" Lemony'ego Snicketa to udana czytelnicza propozycja. 

Moja ocena: 5,5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy        
 
  


3 komentarze:

  1. Ja spasuję, ale polecę tę serię komuś innemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poznałam jeszcze poprzednich części więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń