Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 23 września 2023

,,Domki z kart" Anna Ziobro

,,Domki z kart" 


Anna Ziobro do tej pory wydała całkiem sporo powieści, jednak ten tytuł był dla mnie zaledwie kolejnym spotkaniem z jej twórczością.

Gdańsk jest jednym z moich ulubionych nadmorskich polskich miast. Z tego też względu postanowiłam zapoznać się z trzecim tomem tej serii. Czy bohaterowie mogli mieć nadzieję na szczęśliwe zakończenia? 

Do tej pory czytałam zachwyty o twórczości tej autorki. Korzystając z wolnego czasu w podróży postanowiłam skusić się na tę lekturę. Wciągnęła mnie do tego stopnia, że wiedziałam, iż jest wysiądę z autobusu przed jej zakończeniem.

Z przyjemnością zapoznaje się z tego typu wydaniami. Nie żałuję, że postanowiłam poświęcić swój czas na zapoznanie się z tym tytułem polskiej pisarki. 

,,Domki z kart" Anny Ziobro to wciągający tutuł, który warto uwzględnić w swoich czytelniczych planach.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Dragon  


 

6 komentarzy:

  1. Jeśli będę miała okazję to na pewno zajrzę do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda, nie zrozumiałam, o co chodzi w zdaniu z autobusem, ale domyślam się, że przygoda czytelnicza okazała się wyjątkowo sympatyczna i przekonująca, lubimy na takie trafiać. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja autorki zupełnie nie znam, muszę się przyjrzeć jej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  4. sama jeszcze nie miałam okazji czytać ksiązek tej autorki, także widzę ze mam co nadrabiać
    dobrego dnia dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwszy raz, kiedy słyszę o tej autorce, ale chętnie sprawdzę jej twórczość, zwłaszcza jeśli "Domki z kart" były tak fascynujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń