Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 8 maja 2023

,,Krótki przewodnik po rodzinie" ks. Piotr Pawlukiewicz

,,Krótki przewodnik po rodzinie" 


Jakiś czas temu miałam okazję zapoznać się z dwoma innymi wydaniami księdza Piotra Pawlukiewicza. Gdy zobaczyłam, że na rynku ukaże się wydanie ,,Krótki przewodnik po rodzinie" postanowiłam dać szansę tej lekturze, gdyż byłam pewna, że się nie zawiodę.

Ksiądz Jacek Pawlukiewicz w najnowszym wydaniu zwraca uwagę na kolejne społeczne tematy, które dotyczą każdego z nas. Jednym z nich są stosunki panujące w rodzinie, przebywanie na emeryturze, czy posiadanieczasu wyłącznie dla siebie.

Autor w wydaniu swojego autorstwa przywołuje także fragmenty Pisma Świętego, jednak nie jest to przytłaczające. Jest to jedna z tych pozycji, z którymi mogą zapoznać się nie tylko osoby wierzące, gdyż tematy w niej poruszane są na tyle uniwersalne, że mogą dotyczyć każdego z nas. 

,,Krótki przewodnik po rodzinie" ks. Jacka Pawlukiewicza to wydanie o życiu w rodzinie i czasie na Boga.

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.


 

3 komentarze: