Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 8 marca 2023

,,Ukryty wśród cieni przeszłości" Meghan March

,,Ukryty wśród cieni przeszłości"


,,Ukryty wśród cieni przeszłości" Meghan March stanowi kolejny tom cyklu, który jest naprawdę świetnym sposobem na spędzenie wolnego czasu. 

Książki tej zagranicznej autorki w Polsce cieszą się olbrzymią popularnością coraz większego grona odbiorczyń. Ja także postanowiłam dołączyć do tego grona i w ostatnim czasie postanowiłam zapoznać się z wydaniem ,,Ukryty wśród cieni przeszłości" Meghan March.

Eden i Bishop. Kobieta, która musiała zniknąć i zmienić swoją tożsamość. Mężczyzna, w przypadku którego cienie przeszłości nie dawały o sobie zapomnieć. Losy tej dwójki przecięły się niespodziewanie, jednak czy miało trwać to dostatecznie długo?

Nie bez powodu kolejne publikacje pisarki zyskują kolejne grono odbiorców. Na uwagę zasługują dobrze wykreowani bohaterowie oraz odpowiednie poprowadzenie fabuły. Także w przypadku tej pozycji, która stanowi kolejny tom cyklu, nie można narzekać na nudę.

,,Ukryty wśród cieni przeszłości" Meghan March jest wciągająca od samego początku i to jest jej niewątpliwą zaletą. 

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu editio red.

8 komentarzy:

  1. Ja też znam autorkę i myślę, że kolejne książki są dowodem na to, że nadal ma pomysły na niebanalne fabuły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam autorki, ani żadnej z jej powieści - ale zainteresowałaś mnie , aby poszukać jej książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, że dobrze wykreowani bohaterowie i poprowadzenie fabuły są kluczowe dla wciągającej lektury - brzmi obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wciągające książki uwielbiam najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że książka sprawia ze czas z nią nie ejst zmarnowany

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wciągające książki uwielbiam najbardziej.ostatnio czytałam zimna

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej autorki. Pewnie dlatego, że ja takie książki bardzo rzadko czytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń