Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 9 marca 2023

,,Cudowne lata" Valerie Perrin

 ,,Cudowne lata"


,,Cudowne lata" Valerie Perrin to świetna propozycja zagranicznej autorki. 

Przed laty Adrien, Etienne i Nina nawiązali dziecięcą znajomość, która trwała też przez kolejne lata. Ich celem było opuszczenie prowincjonalnego miasteczka, jednak czy możliwym było, by udało im się to zrealizować? Oprócz tego po latach odnaleziony został wrak samochodu.

Uwielbiam odkrywać twórczość nowych autorów i z tego też względu postanowiłam skusić się właśnie na tę lekturę. Już wcześniej czytałam poprzednie wydanie Valerie Perrin i dlatego też mam na uwadze ten tytuł. Jest on obszerny, więc na jego przeczytanie potrzebna jest większa liczba godzin.

Autorka potrafi tworzyć wciągające i niebanalne wydania. To także takie jest, więc tym bardziej jest mieć na względzie tę czytelniczą propozycję. Warto jednak mieć na uwadze to, że jest ona wciągająca już od samego początku. 

W wolnym czasie bardzo lubię zagłębiać się w takie niebanalne lektury, w których przeszłość miesza się z teraźniejszością i ma na nią bardzo duży wpływ.

,,Cudowne lata" Valerie Perrin to świetne połączenie losów głównych bohaterów i śledztwa prowadzonego po latach.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Albatros.

8 komentarzy:

  1. Fabuła ciekawa. Może się skuszę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że książka warta uwagi, myślę, że mogłaby mi się spodobać :)
    cudownego dnia
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię poznawać książki nowych autorów i często trafiam na ciekawe pozycje. Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę książkę, ale jeszcze nie zdążyłam jej przeczytać. Znam za to inną książkę tej autorki i bardzo mi się podobała !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się okładka tej książki. Zdarza się, że to właśnie dla niej sięgam po lekturę, nawet jeśli to nie mój gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tą książkę w zapowiedziach wydawniczych i muszę przyznać, że bardzo mnie ona zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Życie Violette tej autorki i byłam zachwycona, Cudowne lata też planuję przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za polecenie tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń