Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 17 marca 2023

,,Sekretna historia ludz... skarpetek" Justyna Bednarek

 ,,Sekretna historia ludz... skarpetek" 


,,Sekretna historia ludz... skarpetek" Justyny Bednarek świetnie nawiązuje także do prawdziwych wydarzeń.

W tej lekturze odbiorca może skupić się na wspólnej wyprawie dziadka i małej Be do muzeum. Wizyta była niecodzienna, ponieważ w jej czasie opiekun skupił się na pokazaniu wpływu skarpetek na niektóre wydarzenia.

Książka została wydana w sztywnej oprawie. Ma grubsze matowe kartki z kolorowymi ilustracjami. Taka propozycja może być czytana wielokrotnie bez szkody dla wyglądu danej lektury.

Ta propozycja jest odmienna od innych z tego cyklu, jednak nie mniej ciekawa. Cieszę się, że miałam okazję zapoznać się z tą propozycją, gdyż jest interesująca pod względem treści. 

,,Sekretna historia ludz... skarpetek" Justyny Bednarek genialnie sprawdza się w roli prezentu dla dzieci w różnym wieku. 




Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Poradnia K.

10 komentarzy:

  1. To rzeczywiście dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie moja...bajka :-D No ale zawsze można zapisać jako pomysł na prezent - o ile w ogóle dzieci jeszcze dziś czytają książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tytuł. Przypomina mi to mój dom i mnie kiedy szukam skarpetek do pary mojego synka

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki to już kultowa seria na polskim rynku wydawniczym. I w ogóle mnie to nie dziwi, bo jest świetna i jedyna w swoim rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż jestem ciekawa tej pozycji i wiem, z kim bym ją czytała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sam tytuł jest zaskakujący i zachęca do zajrzenia do środka

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wydaje się naprawdę nietypowa, a przez to intrygująca. Wcześniej miałam już do czynienia z propozycjami tego wydawnictwa i żadna mnie nie rozczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wizualnie atrakcyjna, cieszy oko, myślę że ta publikacja to fajny pomysł na prezent, dzięki za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej ksiażeczce jeszcze nie słyszałam. Chętnie zapoznam się z nią bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. To naprawdę ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń