Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 16 marca 2023

,,Przerwany pokaz" Małgorzata Rogala

 ,,Przerwany pokaz"


Lubię twórczość Małgorzaty Rogali. Postanowiłam zapoznać się z jej najnowszą publikacją.

W tym wydaniu doszło do zabójstwa Reginy, kobiety, która swój spadek podzieliła w taki sposób, że jedna z młodych kobiet miała przewagę głosów w firmie. Kto zabił Reginę?

Lubię twórczość tej autorki, a najbardziej podoba mi się seria kryminalna z Agatą Górską i Sławkiem Tomczykiem. Tym razem do czynienia mamy z drugim tomem serii, w którym ważną rolę odgrywa także sprawa z przeszłości.

,,Przerwany pokaz" Małgorzaty Rogali to książka, którą czytało mi się całkiem przyjemnie. Nie domyśliłam się jednak przez długi czas, kto jest prawdziwym sprawcą.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz