Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 3 marca 2023

,,Morderstwo na szlaku" Jenny Blackhurst

,,Morderstwo na szlaku"


Bardzo lubię twórczość Jenny Blackhurst, więc z zainteresowaniem postanowiłam skusić się na jej nowość wydaną w Polsce.

Powrót do przeszłości w przypadku powieści z dreszczykiem zawsze jest dobrym rozwiązaniem. W tym przypadku przed laty doszło do zniknięcia turystki. Jednocześnie odbiorca przenosi się do teraźniejszości, kiedy to znalezione zostały czyjeś szczątki. Co tam się wtedy wydarzyło? 

Byłam niezwykle ciekawa tej książki, jednak nie urzekła mnie w takim stopniu, jak bym tego oczekiwała. Na uwagę na pewno zasługują ciekawy pomysł na fabułę, mylenie tropów, tajemnice bohaterów, powrót do wydarzeń z przeszłości.

Niestety, nie podobało mi się zakończenie tej historii. Za szybko domyśliłam się jednego kluczowego rozwiązania tej sprawy i to umniejszyło moje zainteresowanie. 

,,Morderstwo na szlaku" Jenny Blackhurst to pozycja, którą przeczytałam sprawnie, z niesatysfakcjonującym mnie zakończeniem, która może przypaść do gustu mniej wymagającym miłośnikom tego gatunku.  

Moja ocena: 4/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Albatros.


 

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że Twoje oczekiwania nie zostały spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kryminałów i nie znam autorki. Po tym jak Ty jesteś zawiedziona ja tym bardziej nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio gustuję w kryminałach więc chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że w każdą fabułę można się wkręcić. Niestety nic nie doścignie pierwowzoru, czyli tego co idealnie wpisywało się w nasze gusta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś dam szansę temu wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka okładki do mnie przemawia, ale jestem ciekawa czy i treść mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie brzmi jak zachęta do przeczytania książki. Z drugiej strony, nie jestem miłośniczką kryminałów, za to jestem wymagająca 😉

    OdpowiedzUsuń