Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 22 marca 2023

,,Miejsce na ziemi" Iwona Mejza

 ,,Miejsce na ziemi"


Iwona Mejza stworzyła serię ,,Miasteczko Anielin", która cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem odbiorców. ,,Miejsce na ziemi" jest jej trzecią częścią.

W ostatnim tomie cyklu wszystko udawało się pomyślnie układać oraz zazębiać. Nawet Marcin pogodził się z tym, że nigdy nie odkryje historii swojej rodziny. Czy tak faktycznie miało się stać?

Ze względu na zaawansowanie wydarzeń lepiej jest zapoznawać się z tym tomem po wcześniejszym poznaniu ,,Przyjaciółki" oraz ,,Rodzinnych stron". W tym tomie także sporo się działo. 

Nie czytałam zbyt dużo książek Iwony Mejzy, więc każde zapoznawanie się z jej kolejnymi pozycjami jest dla mnie niezwykle zagadkowe i ciekawe. Tak było też z tym tomem, z lekturą którego bardzo miło spędziłam czas. 

Literatura obyczajowa nie zawsze musi być tylko radosna i związana ze szczęśliwymi wydarzeniami. W życiu zdarzają się także smutne momenty i tak to wygląda także w życiu bohaterów serii o Anielinie, którą warto mieć w czytelniczych planach.

,,Miejsce na ziemi" Iwony Mejzy to wciągająca kontynuacja, na którą warto się skusić w wolnym czasie po poznaniu dwóch pierwszych części cyklu.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Dragon  


6 komentarzy:

  1. mimo Twojej wysokiej oceny nie jestem przekonana do tej propozycji, raczej ją sobie odpuszczę
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie czytałam dwóch poprzednich części, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nie jest to nic, co by mnie zainteresowało na tyle, aby się skusić i przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej pozycji, ale nie miałam okazji po nią sięgnąć. Nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię takich książek, które opowiadają historię o życiu, problemach itp - film i owszem z chęcią obejrzę w takiej tematyce :)
    Książka jednak szybko mnie nudzi, więc mimo Twojej wysokiej oceny i fajnej zapowiedzi - nie jest to propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń