Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 16 marca 2023

,,Kocia Szajka i klątwa starego kina" Agata Romaniuk

 ,,Kocia Szajka i klątwa starego kina"


,,Kocia Szajka i klątwa starego kina" Agaty Romaniuk to już kolejny tom tej serii także o przygodach kocich detektywów.

W tym wydaniu koty musiały zaangażować się w sprawę klątwy starego kina, w którym podobno straszyło. Dlaczego tak się działo?

Miło spędziłam czas z tą pozycją i przypadła mi do gustu, jednak w stosunku do poprzednich części w tym przypadku zbyt szybko domyśliłam się jej zakończenia. Nie jest to wielki zarzut, gdyż i tak podobała mi się ta propozycja. 

 ,,Kocia Szajka i klątwa starego kina" Agaty Romaniuk to kolejny tom tej serii, który stanowi oddzielną przygodę detektywistyczną. W planach jest także kontynuacja tego wydania, której nie mogę się doczekać.  

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz