Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 5 lutego 2023

,,Poszukiwany ukochany" Beth O'Leary

,,Poszukiwany ukochany" 


,,Poszukiwany ukochany" Beth O'Leary to idealna pozycja na wolny dzień i zarazem moje drugie spotkanie z twórczością tej autorki. 

Jeden mężczyzna i trudy kobiety, z którymi umówił się na randkę. Już od samego początku można przypuszczać, że taka sytuacja nie miała racji bytu, a jak to wyglądało w książce Beth O'Leary?

Było to moje drugie, ale zarazem bardzo udane spotkanie z twórczością tej autorki. Jest to typowo lekka lektura, w której teraźniejszość bohaterek jest naprawdę zaskakująca. Fabuła nie jest przesadnie skomplikowana, jest to takie czytadło z kilkoma wzmiankami, zmuszającymi bardziej do przemyśleń.

Mimo, że pozycja jest obszerna, zapoznałam się z nią bardzo sprawnie. Narracja prowadzona z różnych punktów widzenia, rozdziały, które bardzo ciekawie się ze sobą przeplatają, więc całość pochłania się w ekspresowym tempie.

,,Poszukiwany ukochany" Beth O'Leary to utwór ciekawy, wciągający, na wolny dzień, któremu warto dać szansę między innymi bardziej wymagającymi lekturami.

 Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

6 komentarzy:

  1. Ostatnio napotykam tę książkę na blogach. Pewnie się na nią w końcu skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej razie miłej i przyjemnej lektury. Fanki lekkiej literatury na pewno się skuszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz pierwszy słyszę o tej autorce. Recenzja całkiem kusząca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że tym razem niestety to nie jest pozycja dla mnie. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba nie jest książka dla mnie :) Ale jak ktoś lubi to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń