Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 1 lutego 2023

,,Niebezpieczna propozycja" Max Czornyj

 ,,Niebezpieczna propozycja"


Max Czornyj postanowił wykazać się w powieści, która jest zupełnie odmienna od jego wcześniejszych wydań.

W tym wydaniu odbiorca ma okazję zapoznawać się z historią Stew, Pilota oraz Konstancji. Pewnym jest, że obie panie się ze sobą znały, a teraz odbywały zagraniczny lot. Autor na zakończenie przygotował dla odbiorców fabularny twist.

Byłam bardzo ciekawa tego wydania, a w związku z tym, iż czytam wszystkie tego autora także obok tego nie mogłam przejść obojętnie. Cieszę się, że się na nią skusiłam, gdyż na pewno jest zaskakująca.

Podoba mi się, gdy autor próbuje swoich sił w zupełnie nowym dla niego gatunku i treści. Najnowsze wydanie pisarza jest właśnie takim spróbowaniem swoich sił w czymś nowym.

,,Niebezpieczna propozycja" to niesztampowe wydanie, w którym zakończenie jest naprawdę zaskakujące.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    



1 komentarz:

  1. To niewątpliwie ciekawa propozycja od autora. Coś zupełnie innego.

    OdpowiedzUsuń