Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 28 lutego 2023

,,My Little Pony. Nowe pokolenie. Trzy bajeczki przed snem"

 ,,My Little Pony. Nowe pokolenie. Trzy bajeczki przed snem"


My Little Pony to bardzo znana bajka, która na polskim rynku także ma wielu zwolenników. Ja także zaliczam się do tej grupy, dlatego postanowiłam zapoznać się z pozycją ,,3 bajeczki przed snem. My Little Pony". 
 
To wydanie skupia się na trzech ciekawych historiach, w których ważne przesłania zostały pogrubione. Czytelnicy mogą dowiedzieć się więcej o posiłku, kradzieży okularów, czy nauce kursantów ważnego zadania.

Publikacja została wydana w sztywnej oprawie i ze sztywniejszymi kartkami. Zawiera sporo kolorowych ilustracji i trzy historie, idealne do czytania przed snem. Dodatkowo ma świecącą w ciemności okładkę. 

Jestem zachwycona tym wydaniem i wierzę, że ,,My Little Pony. 3 bajeczki przed snem" dzieciom także przypadnie ono do gustu.  



Moja ocena: 6/6 

Wpis powstał w ramach współpracy        
 
  

8 komentarzy:

  1. Moje dzieciaki jakoś nieszczególnie lubią akurat tę bajkę... nie i już.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka kochała Koniki Pony, ciekawe czy wnuczce by się spodobało?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama jestem fanem kucyków Pony, jednak nowa wersja jakoś mi nie leży. Być może te książki, pomogą mi się przemóc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książeczka w sam raz dla mojej córki. Ostatnio ma fazę na Jednorożce i kucyki Pony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolała łam poprzednie pony ale te nie są zle

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie sprawdzi się w roli prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje córki swego czasu bardzo lubiły Kucyki Pony w tej bardziej nowoczesnej wersji. Nie powiem, i ja siec czasem nieźle przy nich bawiłam.

    OdpowiedzUsuń