Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 23 lutego 2023

,,Iskra" Kristin Cashore

 ,,Iskra"


Prequel to tom, w którym opisane są wydarzenia dziejące się przed pierwszą częścią danej serii. Niekiedy są one wydawane jednak nie w takiej kolejności, jak jest to opisywane pod względem fabuły. Dziś chciałam zwrócić Waszą uwagę na ,,Iskrę” Kristin Cashore. Jest to początek do serii, który można czytać także bez znajomości jej pierwszej części.

Główną bohaterką tego wydana jest dziewczyna, która ostatnia jako żyjący potwór miała ludzką postać. Jak można się domyślać, powodowało to komplikacje, w związku z którymi Iskra musiała stawić czoła w walce o królestwo. Czy ta miała zakończyć się dla niej pomyślnie?

Najbardziej lubię spędzać dni i wieczory na zagłębianiu się w ciekawe historie. Byłam przekonana, że ta także wywrze na mnie spore wrażenie i tak też się stało. Z przyjemnością skuszę się także na pozostałe wydania, gdyż już niebawem premierę będzie miała także trzecia część cyklu.

,,Iskra" Kristin Cashore to jedna z tych lektur, którą z powodzeniem można czytać bez znajomości innej części, która jest już wydana na polskim rynku. Jest to związane z tym, iż wydarzenia się w niej dziejące mają miejsce na kilkadziesiąt lat wcześniej niż ma to miejsce w ,,Wybrańcach".

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Poradnia K.

8 komentarzy:

  1. Mam ją na oku. Myslę, że w końcu wpadnie w moje ręce i będę mogła się nią rozkoszować.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta propozycja raczej nie dla mnie także ją sobie odpuszcze, i tak mam już sporo zaległosci ksiązkowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zapowiada się bardzo interesujący cykl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale szalejesz z tymi książkami z Poradni Ja. Ja mam jeszcze do przeczytania trzeci tom Caravalu. Bardzo fajne książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno to interesujące wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytasz ciekawe książki, jednak nie zawsze wpisują się one w moje upodobania

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tym gatunkiem, więc to nie jest książka dla mnie. Nie tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moja tematyka, ale wiem, że recenzujesz sporo fajnych książek, więc zawsze chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń