Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 14 stycznia 2023

,,Półmistrz" Mariusz Czubaj

,,Półmistrz" 


O twórczości Mariusza Czubaja do tej pory czytałam sporo dobrego. Postanowiłam skusić się na stworzonego przez niego ,,Półmistrza".

Fabuła tej książki jest niezwykle zajmująca z tego względu, że akcja toczy się tylko przez 20 dni 1939 roku. Pasażerami statku płynącymi do Argentyny są naprawdę różnorodne bohaterowie. Cały problem polegał jednak na dowiedzeniu się tego, którzy z bohaterów faktycznie mieli czyste intencje.

Już od samego początku bardzo wciągnęłam się w tę lekturę ze względu na niesamowitości postaci. Nie brakuje tutaj choćby Gombrowicza. Fabuła aż do samego końca trzyma w napięciu, a posłowie od autora jest dodatkowym atutem tego wydania.

Uważam, że świetnym rozwiązaniem było stworzenie powieści w szachowej otoczce oraz z prawdziwymi szachowymi mistrzami. Dzięki powiedzonkom z tej dziedziny całość okazała się jeszcze bardziej niebanalna.

,,Półmistrz" Mariusza Czybaja rozpoczyna zaszczytnie nowy projekt wydawnictwa Znak - Znak Crime.

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.

7 komentarzy:

  1. Książka już u mnie i bardzo się cieszę, że ją posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię właśnie takie książki, które przy okazji nieco zachęcą mnie do poznawania ciekawostek historii najnowszej. Może to być ciekawa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam sporo o tej książce i innych spod szyldu Znak Crime. Muszę przyznać, że jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka zapowiada się naprawdę interesująco i zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabuła jest interesująca, chętnie bliżej zapoznała bym się z tą historią

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka, która najprawdopodobniej wnosi coś więcej niż czysta rozrywka dla czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, chociaż bym się tego nie spodziewała, to mnie zaskoczyłaś. Dodatkowo podoba mi się okładka.

    OdpowiedzUsuń