Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 13 stycznia 2023

,,Kłamiesz, kochanie" Meghan March

 ,,Kłamiesz, kochanie" 


,,Kłamiesz, kochanie" Meghan March to kolejny udany tom serii, który na pewno przypadnie do gustu miłośnikom prozy tej autorki. 

Meghan March wydała w Polsce już całkiem dużo pozycji. Czytelniczki nieustannie zachęcają się jej kolejnymi interesującymi wydaniami, więc sama także postanowiłam przekonać się, czy jej pióro i sposób poprowadzenia fabuły przypadną mi do gustu.

W tym wydaniu Valentina była zdania, że udało jej się uporać z trudną przeszłością. Tak było jednak do czasu, gdy wmieszała się w sprawę swojej pracownicy i jej drogi przecieky się z szefem mafii, Rixem. Czy możliwym było, by połączyło ich jakieś uczucie?

Podobało mi się poprowadzenie fabuły przez tę autorkę. Jest to jedna z tych książek, którą czyta się naprawdę sprawnie i na pewno w tym przypadku nie można narzekać na nudę. Nie dziwi mnie, że ta zagraniczna pisarka o jej twórczość mają tak duże grono odbiorców. 

,,Kłamiesz, kochanie" Meghan March to wydanie, które wciaga od początku do końca oraz jest nieoczywiste i to jest jego zaletą. 

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję Editio red.
 


7 komentarzy:

  1. Myślę, że mogłaby mnie wciągnąć bo lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam twórczości tej autorki, ale twoja recenzja mi zaciekawiła tą książką

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno jest bardzo ciekawa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle że ta ksiązka mogłaby mnie ostatecznie wciągnąć :) chętnie kiedyś ją przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie, chociaż zupełnie nie jest to mój gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twórczości autorki nie znam, mam obecnie tyle zaległych książek, że na ten moment muszę ten tytuł odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej Autorki, ale zawsze chętnie sięgam po literackie nowości polecane na innych blogach.

    OdpowiedzUsuń