Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 18 stycznia 2023

,,Oszustka" Aleksandra Śmigielska

 ,,Oszustka"


Nowym projektem wydawnictwa Znak jest Znak Crime. Są to kryminały na najwyższym poziomie. Wydawca zdecydował się na promowanie nie tylko znanych twórców kryminałów, ale dobrze osób, które dopiero debiutują.

 Jednym z bardzo udanych debiutów jest właśnie ,,Oszustka" Aleksandry Śmigielskiej w której wstyd odgrywa od początku bardzo ważną rolę, a napięcie nie staje się mniejsze ani na moment.

Główną bohaterką tego wydania jest Marta, która do pewnego momentu wiodła szczęśliwe i uporządkowane życie. To jednak miało się zmienić w chwili, gdy w okolicy jej domu doszło do bardzo nieprawdopodobnego zdarzenia.

 Bardzo podoba mi się niesztampowy pomysł na fabułę tej powieści. Jest to niezwykle udany kryminalny debiut, który wciąga od początku do samego końca.

,,Oszustka" Aleksandry Śmigielskiej jest naprawdę świetnym wydaniem, które warto jest mieć w czytelniczych planach.

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że książka wczoraj do mnie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji jeszcze czytać tej ksiązki ale skoro tak polecasz będe musiała gdzieś ją dorwać

    OdpowiedzUsuń
  3. Kryminalna intryga zawsze mnie przyciągnie, chętnie zwrócę uwagę na ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie skuszę się na tę książkę, bo ostatnio bardzo lubię czytać kryminały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar zamówić kilka kryminałów, może i ten znajdzie się w tym zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię czytać kryminały, także ten tytuł ląduje na mojej liście czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń