Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 26 stycznia 2023

,,Nigdy nie gasną" Alexandra Bracken

 ,,Nigdy nie gasną"

,,Nigdy nie gasną" Alexandry Bracken to drugi tom serii tej autorki. 

Wcześniej miałam okazję zapoznać się z kilkoma innymi książkami tej autorki, więc byłam też bardzo ciekawa tego jakie wrażenie wywrze na mnie właśnie to wydanie. Bez zbędnej zwłoki postanowiłam skusić się na tę lekturę. Z racji jej obszerności na zapoznanie się z tym drugim tomem serii dobrze jest zaplanować sobie odpowiednią ilość czasu. 

Ruby w związku ze swoimi nietypowymi zdolnościami była już bardzo blisko utraty życia. Bohaterka miała świadomość tego, iż jej moce i to do czego mogła je wykorzystać nie były normalne.

Na pewno warto jest mieć na uwadze to wydanie z tego względu, że fabuła jest naprawdę interesująca. Nie brakuje możliwości zapoznania się z tym tomem samodzielnie, jednak o wiele korzystniejsze będzie zapoznanie się z wcześniejszą pierwszą częścią dzięki czemu fabuła będzie jeszcze lepiej zrozumiała.

,,Nigdy nie gasną" Alexandry Bracken to drugi tom serii, z którym naprawdę przyjemnie można spędzić czas. 

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Jaguar.
 

8 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać tej serii, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii ani tej autorki, ale skoro polecasz, to na pewno warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że ta seria znowu wychodzi. W sam raz dla młodych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że młodzi czytelnicy powinni zainteresować się tą serią, takie przygody to coś dla nich. Izabela

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w trakcie czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie nie tylko tą książka, ale i pierwszym tomem. Musze zobaczyć, czy ma je może moja biblioteka, bo zapowiada się ciekawa lektura na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to gatunek literatury po jaki sięgam, ale dobrze znać

    OdpowiedzUsuń
  8. To na pewno świetne wydanie.

    OdpowiedzUsuń