Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 2 grudnia 2022

,,Ucieczka niedźwiedzicy" Joanna Bator

 ,,Ucieczka niedźwiedzicy"

,,Ucieczka niedźwiedzicy" Joanny Bator to naprawdę zachwycające wydanie.

W przypadku podjęcia decyzji o zapoznaniu się z tym zbiorem należy mieć świadomość tego, iż są to różnorodne opowiadania z jednakowym tematem przewodnim, który przez cały czas jest taki sam.

Wszystkie stworzone przez polską pisarkę historie opierają się na odejściu bliskiej osoby. Bardzo podobało mi się to z karpiem, matką wynajmującą opiekunkę i ucieczką tytułowej niedźwiedzicy. Wszystkie opowiadania są jednak świetne.

Nie miałam wcześniej styczności z twórczością tej autorki. Po mistrzowsku napisana ,,Ucieczka niedźwiedzicy" sprawiła jednak, że na pewno nie było to moje ostatnie spotkanie z jej pozostałą prozą. 

,,Ucieczka niedźwiedzicy" Joanny Bator to wspaniała literacka uczta, obok której nie sposób przejść obojętnie. 

Moja ocena: 6/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.

8 komentarzy:

  1. O tak, autorka pisze bardzo dobrze, jednak jej twórczość nie trafi do wszystkich i nie wszystkie jej powieści mnie zachwyciły. Rok królika zmęczyłam, ale na tę mam wielką ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę po nią sięgnąć, skoro tak dobrze ją oceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W kilku ostatnich latach nie czytam opowiadań. Póki co nie planuję tego zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę po nią sięgnąć, myślę że dobra

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki Joanny Bator kocham całym sercem od "Piaskowej Góry". Ta już czeka na przeczytanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książki Joanny Bator, szczególnie te tytuły o Japonii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno jest się czym zachwycić.

    OdpowiedzUsuń