Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 19 grudnia 2022

,,O zgrozo! Opowieści szkolne" Maja Kacprzyk

 ,,O zgrozo! Opowieści szkolne" 


W ostatnim czasie postanowiłam skusić się również na to wydanie.

Jest to książeczka napisana z perspektywy uczennicy klasy 6, która w bardzo krótkich rozdziałach postanowiła ukazać to, jak dokładnie wygląda jej okiem szkolne życie.

Nie jest to zbyt obszerne wydanie. Całość czyta się całkiem sprawnie. Tym co mi nie do końca odpowiadało jest nie zwracanie uwagi na to, gdy dzieci zachowują się niepoprawnie oraz chaotyczność.

,,O zgrozo! Opowieści szkolne" Mai Kacprzyk to szybkie wydanie, które może zainteresować uczniów 5-6 klasy szkoły podstawowej. 

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    





3 komentarze:

  1. Moja Kalinka jest jeszcze za mała, ale będę miała ten tytuł na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dziecko jeszcze za małe. Książka zapowiada się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne wrażenia.

    OdpowiedzUsuń