Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 10 grudnia 2022

Giganci. Célestine, tom 4

Giganci. Célestine, tom 4


,,Giganci. Célestine, tom 4" to komiks, który zainteresował mnie bardzo ciekawą fabułą, od której nie sposób się oderwać. 

W tym wydaniu pewnie chłopak postanowił zbuntować się przeciwko niewolniczej pracy. Czy miało to związek z kolejnym Gigantem?

Bardzo podoba mi się kreska i pomysł na fabułę tego komiksu. Jestem zachwycona ideą tej komiksowej serii i cieszę się, że w przygotowaniu jest już piąty tom. Jestem bardzo ciekawa, w jaki sposób zakończą się nieczyste zagrywki bohatera i w jakim dalszym kierunku się one potoczą. Na pewno nie będziemy narzekać na brak wrażeń.

,,Giganci. Celestine, tom 4" polecam czytać ze znajomością wcześniejszych wydarzeń. Wydany w dużym formacie z miękką okładką.  




Moja ocena: 5.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

 

7 komentarzy:

  1. Znamy dobrze tę serię. Mamy też ten najnowszy tom, jednak jeszcze go nie czytaliśmy. Mój starszy syn lubi komiksy, te szczególnie mu się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno warto zacząć czytać tę serię od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te serie komiksowe dla młodszych czytelników, ale tej nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znamy te serie i uwielbiamy ja! Polecamy tym którzy jej jeszcze nie znają

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa dla kogoś kto lubi komiksy i takie serie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w rodzinie mołośnika komiksów więc chętnie mu polecę

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest się czym zainteresować w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń