Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 14 listopada 2022

,,Pierścień ognia" Marah Woolf

 ,,Pierścień ognia" 


Marah Woolf po raz kolejny zachwyciła mnie swoją twórczością, tym egzemplarz opierając się na mitologii egipskiej.

Z przyjemnością skusiłam się na tę lekturę. W tym wydaniu Malachi już odszedł z tego świata, a jego siostra musiała podjąć decyzję odnośnie tego, czy zdecyduje się na poszukiwanie pierścienia światła. Czy jego znalezienie było możliwe?

Wydanie w tym przypadku opiera się na mitologii egipskiej. Było to dla mnie bardzo ciekawe i zarazem nowe czytelnicze doświadczenie. Już od samego początku można wciągnąć się w lekturę tej książki i nie mogę doczekać się też zwienczenia tej trylogii.

Autorka wykreowała świetnych bohaterów, którzy mają różne przewinienia. W wydaniu nie zabrakło także wątku romantycznego, jednak jest on niezwykle delikatny. Na uwagę zasługuje także końcowy spis wszystkich postaci.

,,Pierścień ognia" to fantastyczne wplecenie mitologii egipskiej do współczesności z czego wyniknęła prawdziwa fabularna bomba. Warto mieć ten tytuł na uwadze na przyszłość. 

Moja ocena: 5.5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.


7 komentarzy:

  1. Pierwszy tom był rewelacyjny i nie mogę doczekać się aż zabiorę się za Pierścień ognia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam póki co tylko pierwszy tom, więc ta przygoda jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ciekawa książka. Na pewno warto do niej zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Egipskie mitologiczne klimaty niewątpliwie mają urok i moc przyciągania, przyjemnie spędzić z nimi wieczór czytelniczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie czytałam książki, w której były by egipskie mitologie. Ależ mnie zaciekawiłaś! Muszę poszukać tej serii w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  6. WooW jeszcze nie czytałam nic takiego, co by miało wątek mitologii egipskiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń