Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 15 listopada 2022

,,Dama" Dagmara Andryka

 ,,Dama" 

Na polskim rynku stopniowo będzie ukazywała się tetralogia Dagmary Andryki. Dostępne są już trzy części.
Anna Maria Kier w tym wydaniu wraz ze wspólniczka z agencji detektywistycznej postanowiły zająć się sprawą zniknięcia małej dziewczynki sprzed kilku lat. Kto był odpowiedzialny za jej zniknięcie? Czy ze sprawą faktycznie coś wspólnego miał jej ojciec?

Po mistrzowskim zwieńczeniu pierwszego i drugiego tomu nie mogłam doczekać się tej kontynuacji. Bardzo szybko przystąpiłam do lektury tej publikacji. W tym tomie jest też nieco o prywatnym życiu głównych bohaterów, jednak Dagmara Andryka skupiła się przede wszystkim na sprawie kryminalnej i detektywistycznej.

Podoba mi się zamysł tego cyklu. Na pewnie można narzekać na nudę i tak też było w tym przypadku. Zakończenie według mnie w tym tomie powoduje, że od razu chciałoby się sięgnąć po czwarty tom cyklu.

,,Damę" Dagmary Andryki lepiej jest czytać po zapoznaniu się z ,,Królem" i ,,Asem", czyli pierwszym i drugim tomem serii. 

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.


8 komentarzy:

  1. Na pewno będę czytać tę serię od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj wiem, że jak sięgnę po książkę tego wydawnictwa, to będzie przynajmniej dobra, jeżeli nie rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ja mam sięgać po serie to musi to być dobry kryminał lub sensacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, to już trzeci tom? Ja się zatrzymałam na pierwszej części. Czas to naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam inne książki tej autorki, miały w sobie coś, zatem chętnie wezmę się i za te przygody w kryminalnej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze z książkami tej autorki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z twórczością tej autroki. Doczytam trochę więcej o jej książkach. Kinga

    OdpowiedzUsuń