Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 30 listopada 2022

,,Mam na imię Jutro" Damian Dibben

 ,,Mam na imię Jutro" 


,,Mam na imię Jutro" Damiana Dibbena to pozycja napisana z perspektywy psa.

Nie od dziś wiadomo, jak dużą rolę w życiu człowieka odgrywa więź łącząca go z psem. Z tego też powodu Jutro postanowił odszukać swojego pana, który uczynił go nieśmiertelnym. Czy takie działanie jednak faktycznie mogło być wykonalne?

Książka została poświęcona relacjom nie tylko między człowiekiem a psem, ale także ludźmi w ogóle. Dzięki nieśmiertelności Jutra udało mu się odbyć naprawdę niesamowite podróże w czasie, pokazujące ludzką mentalność.

Uważam, że jest to jedno z tych wydań, na które warto zwrócić uwagę w wolnym czasie. Ze względu na jego obszerność dobrze będzie zaplanować sobie na jego przeczytanie konkretną ilość czasu. 

,,Mam na imię Jutro" Damiana Dibbena to jedno z wydań, które zalicza się do Serii Butikowej wydawnictwa Albatros. 

 Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

8 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, że to dłuższa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tytuł. Będę miała go na uwadze i chętnie przeczytam. Zwierzęta to najwięksi przyjaciele człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją już na półce do przeczytania i niedługo się biorę

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam. Myślę że mój synek tez ją polubi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja na zimowe wieczory. Na pewno warto po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać takie powieści. Będę się za nią rozglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji. Ciekawy tytuł

    OdpowiedzUsuń