Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 23 listopada 2022

Magiczna 7. Bestia powraca!, tom 3


 

Pierwszy tom serii ,,Magiczna 7" bardzo przypadł mi do gustu. Już nie mogłam doczekać się lektury jego kontynuacji.

Tym razem bohaterowie zdawali sobie sprawę z tego, że niewątpliwie żyją również inne osoby, które będą miały różne znamiona i być może uda się je odnaleźć. Czy w tym tomie udało im się odnaleźć kolejnego nastolatka z magicznymi zdolnościami?

Pomysł na fabułę tego cyklu komiksów jest bardzo ciekawy ze względu na wprowadzenie do serii fantastycznych elementów. Bardzo podoba mi się również barwna kolorystyka ilustracji. Całość czyta się naprawdę sprawnie. Byłam bardzo ciekawa zakończenia tego tomu.

,,Magiczna 7. Bestia powraca. Tom 3" to ciekawa kontynuacja poprzednich tomów. Już nie mogę doczekać się kolejnych przygód bohaterów.




Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

 


5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie komiksy i na pewno zapoznam się również z tą serią!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa całego cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość wysoka ocena więc chyba warto się skusić

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że tobie się podobało. Ja nie przepadam za formą komiksową

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysoka ocena, choć to nie moje ulubione klimaty ro skusze sie sprawdzic czy warto.
    Agaman

    OdpowiedzUsuń