Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 3 października 2022

,,How to make friends with the dark" Kathleen Glasgow

,,How to make friends with the dark" 


,,How to make friends with the dark" Kathleen Glasgow to jedna z pozycji młodzieżowych, z którymi miałam okazję zapoznać się w ostatnim czasie.

Tiger w jednej chwili straciła swój jako tako poukładany świat. Okazało się, że jej matka nie żyje, o reszcie rodziny nie miała pojęcia. W związku z tym trafiła do rodziny zastępczej, i kolejnej, i kolejnej. Dlaczego tak często je zmieniała? Czy jej życie miało się kiedyś zmienić? Czy istniała szansa na odnalezienie jej biologicznej rodziny?

Fabuła tej książki jest bardzo ważna i w tym przypadku nie mam jej nic do zarzucenia. W moim odczuciu język tej powieści jest jednak nieco drętwy. Nie czułam wielkiej przyjemności z zapoznawania się z jej kolejnymi stronami. Nie znaczy to jednak, że inni odbiorcy nie będą nim zachwyceni.

Lektury dla nastolatków o osobach w ich wieku, których świat w jednej chwili musi się całkowicie zmienić są bardzo ważne. Dobrze, że tego typu wydania przez cały czas pojawiają się na polskim rynku.

,,How to make friends with the dark" Kathleen Glasgow to jedno z wydań o ważnej tematyce śmierci matki i tułaniu się po kolejnych rodzinach zastępczych.

Moja ocena: 4.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.


 

10 komentarzy:

  1. Tematyka książki jest trudna, ale jeśli propozycja jest dla nastolatków to mam nadzieję, że tekst jest dostosowany do nich i nie "przeraża"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio czytam dużo książek dla nastolatków ta też czeka już na półce. Jestem ciekawa czytelniczych wrażeń

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tę książkę i mimo, że jest ona skierowana dla nastolatków, to miałam co do niej obawy i nawet sama się na nią nie zdecydowałam. Na co dzień mamy i tak wystarczająco problemów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię powieści dla nastolatków i ten tytuł też na dniach będę czytać. Bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka porusza bardzo ważny temat. Dobrze, że takowe są wydawane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabuła ważna, poruszająca ważny temat, ale jednak jakoś nie dla mnie. Nastolatkowi pewnie się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tematyka musi być świetna, przyznam, że nie myślałam wcześniej o lekturze tej pozycji, ale gdy nieco ją przybliżyłaś, wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze przyznam że Ciężki temat jak dla nastolatków, ciekawi mnie w jakim stylu jest napisana
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie czuję klimatu takich książek, więc po nie nie sięgam i nie znam tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może będę polecać ją dalej.

    OdpowiedzUsuń