Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 5 października 2022

,,Hex" Thomas Olde Heuvelt

 ,,Hex"


Thomas Olde Heuvelt zachwycił mnie swoją lekturą ,,Echo" i w związku z tym z zainteresowaniem skusiłam się na jego wydanie pt. ,,Hex".

Miasteczko Black Spring wyróżnia się tym, że jest nawiedzane nocami przez widmo. Problem polegał na tym, że była to wiedźma, która przez cały czas miała zamknięte oczy. Mieszkańcy miasteczka mieli świadomość tego, że nocami stawała ona przy łóżkach ich dzieci i była tam aż do rana. Ludzie zamieszkujący to miasteczko wiedzieli również, że konsekwencje otwarcia oczu przez wiedźmę byłyby dla nich dotkliwe.

Atutem tego wydania jest stworzenie zamkniętej społeczności, w której nikt nie mógł opuścić miejsca zamieszkania. Starszyzna dbała o to, by nikt nie mógł opuścić miasteczka. Dzięki takiemu rozwiązaniu atmosfera powieści stworzonej przez Thomasa Olde Heuvelta staje się jeszcze mroczniejsza i nasycona napięciem.

Już po zapoznaniu się z opisem na okładce byłam pewna, że nie odłożę jej przed przeczytaniem ostatniego zdania i tak też się stało. W związku z tym, że jest niezwykle wciągająca warto na tę lekturę zarezerwować sobie cały dzień.

,,Hex", którą stworzył Thomas Olde Heuvelt zachwyca genialnością wykonania oraz świetnym pomysłem i rozwiązaniem tej fabuły. Dawno nie czytałam nic tak dobrego z pogranicza gatunków.

 Moja ocena: 6/6  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

10 komentarzy:

  1. taka recenzja że aż chce się przeczytąć tą książkę:)
    będę ją mieć na oku

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrafisz zachęcić. Jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o niej, chętnie bym zerknęła na treść, jak mi się uda ją dorwać w bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jakie chwyty zastosował autor i jakie rozwiązania fabularne. Muszę przeczytać, zapisuje na listę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Początkowo nie miałam książek tego autora w planach, ale chyba jednak się skuszę. Tylko jeszcze nie wiem na co najpierw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na książkę nie mam czasu, ale gdyby był film na jej podstawie to chętnie bym obejrzała

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabuła mnie zaciekawiła, także z przyjemnością zapoznam się z tym tytułem. Juz dopisuję go na swoją listę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję sobie na moją listę. To zdecydowanie książka, która musi się u mnie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie sięgam po nowości, które pojawiają się w ofercie wydawnictwa Albatros, ale jakoś ten tytuł, a dokładniej jego fabuła nie szczególnie mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń