Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 25 września 2022

,,Niemiecki ksiądz u progu Auschwitz" Piotr Żyłka

 ,,Niemiecki ksiądz u progu Auschwitz"


,,Niemiecki ksiądz u progu Auschwitz" Piotra Żyłki w rozmowie z ks. Manfredem Deselaersem jest ważną lekturą zapisaną w formie wywiadu.

Ks. Manfred Deselars urodził się w powojennym Niemczech. Kilka lat temu po raz pierwszy pojawił się w Auschwitz. To właśnie to wydarzenie wywarło na nim tak wielki wpływ, iż postanowił tam wrócić. Ksiądz zdaje sobie sprawę z tego, że sprawa Holokaustu oraz obozu koncentracyjnego w Auschwitz przez cały czas jest aktualna w pamięci osób, które tam były i ich rodzin. Nie sposób o tym zapomnieć.

Dzięki napisaniu książki w formie wywiadu jej forma jest niezwykle przystępna dla czytelnika. Podobnie jest z odbiorem tego wydania. Mimo poruszania trudnej tematyki ks. Manfred Deselars zdecydował się np. na organizację spotkań młodzieży niemieckiej z polską. W wydaniu nie brakuje kilku obecnych zdjęć. 

,,Niemiecki ksiądz u progu Auschwitz" Piotra Żyłki to jedna z tych książek, które są ważne ze względu na poruszane świadectwo wojny, obozu koncentracyjnego, ale także teraźniejszości, na wydarzenia której przez cały czas ma wpływ bolesna przeszłość wojenna.

Moja ocena: 5/6   

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


8 komentarzy:

  1. Mam tę książkę i na pewno w wolnej chwili do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka na pewno spodoba się wielu osobom, jednak ja nie jestem fanką takiej tematyki i raczej po nią się sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się unikać tej tematyki, bo zawsze potem siada mi na mózgu tematyka zbrodni i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż temat Auschwitz nie należy do tych "lekkich", to jednak lubię bo takie książki sięgać. Tym bardziej właśnie w firmie wywiadu. Kilka podobnych mam w domu i bardzo mnie wciągnęły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ta książka z pewnością zainteresuje moją siostrę, o ile jeszcze jej nie poznała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tematyka, na którą warto zwrócić uwagę, przynajmniej od czasu do czasu w nią wejść, boli, ale konieczne do podtrzymania człowieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją na uwadze na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń