Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 5 lipca 2013

Życiowe piątki.



Kolejny tydzień minął mi błyskawicznie. Całe dnie czytam, więc nie mam już za wiele czasu na inne czynności, jednak jestem bardzo zadowolona z takiego obrotu sprawy. Nie mam za wiele czasu na odwiedzanie Waszych blogów, jednak staram się to nadrabiać:)

Wielkimi krokami zbliżamy się do 7 miesięcy bloga, sama nie wiem, kiedy to minęło, ale bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na założenie swojego bloga.

W najbliższym czasie możecie się spodziewać recenzji głównie z literatury dziecięcej, będą też 2 poradniki, które szczególnie mi się spodobały.

Zapraszam także do zakładki WYMIANA, może coś z podanych tam pozycji przypadnie Wam do gustu:)

To na tyle, jak Wam mijają wakacje? :)

19 komentarzy:

  1. ojj marzy mi się taki dzień, że będę mogła nic nie robić poza czytaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie niestety zasługują na polecenie ;)

      Usuń
  3. U mnie wakacje na razie spokojnie, chociaż dziś zaliczyłam kino, lody i spacer, więc nie jest źle:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie jeszcze w pracy:( Następny tydzień niestety też. Dopiero od 15-go lipca czeka mnie zasłużony (albo i nie:D) urlop!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam głównie na recenzje poradników. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło ;) Będę musiała się zawstydzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nawet w wakacje nie mam szans, żeby całkowicie poświęcić się czytaniu... Ale miło słyszeć, że chociaż ktoś ma tyle wolnego czasu ;D Czekam na recenzje tych poradników ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też niestety upłynął błyskawicznie, nawet za dużo czasu na czytanie nie miałam, cały czas jakieś sprawy szkolne, aż dziwne, że w wakacje. :P
    Chętnie przeczytałabym u Ciebie jakoś recenzje ciekawej fantastyki, masz coś w planach? :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastykę już dodałam, co miałam. Został mi tylko ,,Dotyk Julii" :)

      Usuń
  9. Chciałąbym taka móc cały dzień czytać :) Korzystaj z tej możliwości, bo kiedyś to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wszystko zależy od organizacji dnia:)

      Usuń
  10. niestety jak się pracuje na pełen etat i prowadzi dom, to ciężko wygospodarować kilka godzin na czytanie...

    OdpowiedzUsuń