Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 7 sierpnia 2022

,,Nie ma tego Złego" Lauren Weisberger

 ,,Nie ma tego Złego"


Publikacja oraz film ,,Diabeł ubiera się u Prady" bez wątpienia jest kojarzona przez różne pokolenia. Obecnie przyszedł czas na nową powieść autorki wydaną w Polsce.

Głównymi bohaterkami w tym wydaniu są Karolina, Mirian i Emily. Ta pierwsza została oskarżona o to, że w czasie odwożenia kolegów chłopca, którego uważała za syna (był synem jej męża) do ich domów po spotkaniu była pod wpływem alkoholu. Policja orzekła, że kobieta była pijana i dodatkowo na tyle samochodu znaleziono butelki po szampanie. Czy Karolina faktycznie była temu winna?

Oprócz tego dwie pozostałe kobiety miały także swoje życiowe problemy. Miriam była już matką trójki dzieci i musiała mierzyć się ze świadomością tego, że mąż zbyt często nie odbywa z nią stosunków seksualnych. Emily z kolei po kolei traciła klientów.

Mimo tego, że w książce są podejmowane trudne, życiowe tematy została ona napisana w niezwykle lekkim stylu. W związku z tym całość czyta się naprawdę bardzo przyjemnie. Sporo tutaj lekkości i poczucia humoru, choć nie brakuje też szokujących wątków, które wpływają na dalsze postrzeganie pewnych zachowań głównych postaci.

,,Nie ma tego Złego" Lauren Weisberger to genialna lektura, z którą można się pośmiać i podumać nad tym, jak by się postąpiło w przypadku głównych bohaterek.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

9 komentarzy:

  1. Dobrze, że są w tej książce zarówno zabawne, jak i poważniejsze wątki.

    OdpowiedzUsuń
  2. To sztuka pisać o trudnych tematach w lekkim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej pozycji, ale chętnie nadrobię braki. Wygląda na coś, co mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się żę jest to ciekawa propozycja dla mnie. Chętne bym przeczytała tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze czytać książek tej autorki. Ten tytuł mnie zaciekawił. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością skuszę się na tę pozycję gdy będzie dostępna w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ze spodobała ci się ta książka I oceniłaś ja tak wysoko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to książka dla mnie, ale mam kogoś w swoim otoczeniu, kto może się nią zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się wcześniej z tą książką, ale może to dlatego, że nie jest to typ powieści w moim guście.

    OdpowiedzUsuń