Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 29 sierpnia 2022

,,Lucky Luke. Daltonowie wciąż uciekają. Tom 23"

 ,,Lucky Luke. Daltonowie wciąż uciekają. Tom 23"


Tam gdzie Lucky Luke, tam i ja. Od niedawna zapoznaję się z tą ciekawą komiksową serią i nigdy nie mam dość.

Z braćmi Dalton na pewno nie można się nudzić. Ile razy nie udałoby im się uciec z więzienia, główny bohater i tak ich odnajdzie i z powrotem tam doprowadzi. Tym razem jednak bracia Dalton, jak i inni więźniowie zostali ułaskawieni. Lucky Luke jednak o tym nie wiedział.

 Jest to ten typ komiksów, którego lektura jest nieustannie zabawna, a postać kowboja dodaje serii uroku. Ciągłe doprowadzanhe braci Dalton do więzienia za ich kolejne przewinienia nigdy się nie nudzi.

,,Lucky Luke. Daltonowie wciąż uciekają, tom 23" to jedno z tych wydań, które z powodzeniem można czytać bez znajomości poprzednich tomów i miło spędzić z nim czas. Komiks został wydany w miękkiej oprawie i sprawnie można się z nim zapoznać.



Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

13 komentarzy:

  1. Jako dziecko bardzo lubiłam oglądać tę bajkę w telewizji. Stare odcinki chyba zresztą nadal są emitowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś ominęły emisje odcinków. Nie miałam okazji oglądać w dzieciństwie

      Usuń
  2. Przyznam, że jakoś nie przepadam za tym bohaterem, ale widzę, że w bibliotece nadal jest popularny wśród mlodszychu czytelników

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sentyment ze względu na dzieciństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa Lucky Luke to bajka dzieciństwa, fajnie że dalej powstają z nim ksiązki :) ciekawe czy bajka jest emitowana :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Komiks i znany mi bohater, to brzmi bardzo fajnie. Dla mnie jest to fajna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jak ja uwielbiałam tego bohatera, zresztą moje dzieci również go lubia. Fajnie, że jest też komiks.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygody tego bohatera są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło wspominam czasy, kiedy ta bajka leciała w telewizji, chętnie ją oglądałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam moje czasy dzieciństwa. Uwielbiałam bajki o tym przebojowym kowboju. To były świetne czasy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tomów już powstało, ale nic dziwnego, jak przygoda podoba się czytelnikom, to chcą ich jak najwięcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w domu całą serię komiksów z Lucky Luck'iem. Kiedyś kupował je mój tata i po jego śmierci mi zostały.

    OdpowiedzUsuń