Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 14 lipca 2022

,,Wojna idei" Szymon Pękala

 ,,Wojna idei"


Szymon Pękala postanowił skusić się na pojęciu jakim jest tozależyzm. Pozycja opiera się na krótkich fragmentach, w których autor omawia poszczególne aspekty.

Twórca w ,,Wojnie idei" opisuje sytuacje, z którymi odbiorcy mają okazję obcować na co dzień. Przykładem jest odnoszenie wrażenia, że nagle wszyscy za granicą uwzięli się na naród polski. Wcale tych informacji nie jest więcej, ale odbiorcy może się tak wydawać, bo np. zmienił kanały telewizyjne do oglądania.

Autor odwołuje się także do wydarzeń oraz postaci historycznych. W reportażu nie zabrakło wspomnienia o osobie Hitlera, czy rosyjskiej dezinformacji. Częste jest także przyklejanie etykietek ze względu na czyjeś zainteresowania, czy wyznanie. Problematyczne jest również przypisywanie negatywnego znaczenia sytuacjom, kiedy to wcale nie miało miejsca. Szymon Pekala podjął także temat tolerancji.

Niewątpliwym atutem tego wydania jest podsumowywanie najważniejszych faktów oraz przesłań po każdym z rozdziałów. Dzięki poruszaniu tak sporej liczby zagadnień czytelnik sam może decydować, czy chce zapoznawać się z tą lekturą po kolei, czy może wybierać początkowo najbardziej interesujące go fragmenty.

,,Wojna idei" Szymona Pękali, twórcy kanałów Twórca idei oraz Szymon mówi, to ideale wydanie dla osób zastanawiających się nad różnymi kwestiami i jednocześnie mających ochotę o tym czytać.

Moja ocena: 5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


13 komentarzy:

  1. Mnie ta książka interesuje od momentu zapowiedzi. Myślę, że z tą pozycją spędziłabym miło czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka porusza ważne tematy. Myślę, że mogłabym się na nią skusić. Zapiszę sobie tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem to nie jest książka dla mnie, nie ciekawi mnie taki gatunek. Myślę, że mój teść chętnie by ją poznał, więc mu o niej powiem i może znajdzie Jane bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz raczej się nie skuszę, ale tytuł zapamiętam, może kiedy niejako przy okazji będę mogła do niego zajrzeć, a wówczas, kto wie, może mnie wciągnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla osób zainnteresowanych tematem to na pewno ciekawa publikacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nie dla mnie ta książka, bo nie sięgam zupełnie po taki gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka porusza ważne tematy. Myślę, że mogłabym się na nią skusić i ja też

    OdpowiedzUsuń
  8. Psychologia mediów widzę opanowana. Choć zagłębiłabym sie bardziej w te kwestie. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy to w 100% moje literackie klimaty, ale brzmi ciekawie i miałabym ochotę tę książkę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dość, że książka ciekawa, to jeszcze zapisuję sobie do subskrypcji dwa kolejne kanały na Youtube do słuchania. Takich materiałów nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo róznych kierunków rozmyślań, warto je podłapywać i poddać refleksjom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tego tytułu i chętnie skorzystam z polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej książki jeszcze nie czytałam i nie mam jej w planach niestety. Za dużo mam książek do nadrobienia.

    OdpowiedzUsuń