Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 27 lipca 2022

Książka do wyklejania - Cocomelon, My Little Pony. Nowe pokolenie, Dolina Muminków

,,Książka do wyklejania - Cocomelon"

 

Cocomelon jest stosunkowo nowym bohaterem na polskim rynku, jednak zyskał już rzesze zwolenników. W tej książce można zobaczyć rozkładówkę o zabawie, spotkanie z kolegami, przedszkole, zabawa na dworze, czas na rowerze, przekąska, czas muzyczny i plaża. Dzięki temu, że kartki są śliskie naklejki można przyklejać i odklejać wielokrotnie. 


,,Książka do wyklejania - My Little Pony. Nowe pokolenie"


 My Little Pony to idealni bohaterowie dla dzieci w każdym wieku. W tym wydaniu znalazły się następujące tematyczne rozkładówki: zniknięcie zwierząt z powodu przestraszenia się jednorożca, wyobrażanie sobie przez Sprouta, że jest dzielnym szeryfem. Będziemy także mogli udekorować pokój gwiazdkami, udoskonalić spotkanie Hitcha z jego wielbicielami. Dopełnimy rodzinny obrazek i muzyczne aranżacje. Spędzimy razem czas w kucykowym gronie, a także pobawimy się w chowanego i zrobimy wspólną fotkę kucyków, pegazów i jednorożców. Strony są śliskie, dzięki czemu naklejki mogą być używane wiele razy.


,,Książka do wyklejania - Dolina Muminków"


 Muminki to kolejna klasyka dziecięcych bajek. W tym wydaniu można nakleić rodzinę Muminków, kwiaty, przekąski, szałas, Małą Mi i statki, przedmioty do robienia porządku w pokoju, Too-tiki oraz nutki. Książeczka została wydana w dużym formacie w miękkiej oprawie. Dzięki temu, że strony są śliskie naklejek można używać wielokrotnie. To idealna propozycja na spędzenie wolnego czasu dla dzieci.


Moja ocena: 5.5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy        
 
  

11 komentarzy:

  1. Takie książeczki do wyklejania są super rozrywką dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci uwielbiają naklejki, dlatego super, że są takie książki do wyklejania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najbardziej podoba mi się to z Muminkami. Uwielbiam takie naklejkowe zeszyty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka bardzo lubi takie książeczki, więc chętnie by z nią spędzała czas - jestem tego pewna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój synek bardzo lubi takie książeczki i myślę, że i z tych propozycji od Harper Kids byłby bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki wielorazowego użytku są naprawdę świetne i pięknie wydane przez wydawnictwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem przekonana, że dzieciaki będą zachwycone taką możliwością zabawy, pomysł na trafiony prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj naklejki to zdecydowanie ulubione książeczki moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja młodsza siostra jak była młodsza, miała fioła na punkcie książeczek z naklejkami. Każde dziecko to kocha!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje dzieciaki lubią książki z naklejkami, ale ja ich nienawidzę, bo potem naklejki są wszędzie (tylko nie w książce) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój synek uwielbia takie książeczki z naklejkami. Wspaniale spędza z nimi czas, sam sobie dopowiada historie :)

    OdpowiedzUsuń