Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 10 lipca 2022

Klasyka dla dzieci - Literatura rosyjska ,,Wojna i pokój"

,,Wojna i pokój"  

Jakoś nie złożyło się bym miała okazję zapoznać się z tą powieścią w całości, więc skusiłam się na pokrojone wydanie. Głównym bohaterem jest mężczyzną zakochany w jednej kobiecie, który ożenił się z inną, następnie brał też udział w wojnie. W tym wydaniu Nie brakuje rozterek miłosnych, związków i rozstań, a to wszystko musiało mieć miejsce w zgodzie z konwenansami.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    

3 komentarze:

  1. Ja również nie czytałam jeszcze całości , ale kto wie może kiedyś ? W końcu to taka klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się idea powstawania takich wydań dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję czytać kilka dobrych książek rosyjskich autorów. Wojna i pokój byla jedną z nich, choć wydawać by się mogło, że w tych czasach wszystko co rosyjskie wydaje się być zakazane. Super, że tak wielkie dzieła powtsają dla młoldszych czytelników. Kinga

    OdpowiedzUsuń