Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 15 lipca 2022

,,Bogini. Tajemnice życia i śmierci Marylin Monroe" Anthony Summers

 ,,Bogini. Tajemnice życia i śmierci Marylin Monroe" 


,,Bogini. Tajemnice życia i śmierci Marylin Monroe", którą napisał Anthony Summers to wydanie, które zostało zaktualizowane na 60. rocznicę śmierci tej gwiazdy kina.

Marylin Monroe zmarła w 1962 roku. 20 lat później ponownie miało zostać wszczęte dochodzenie odnośnie tego, czy jej śmierć, być może, nie miała miejsca w wyniku morderstwa. Już od samego początku przenosimy się w kolejne koleje życia ikony kina. Od samego początku miała zmysł do interesów. Bardzo często usuwała ciąże, co doprowadziło do tego, że było mało prawdopodobne, by kiedykolwiek udało jej się zajść w ciążę.

Kobieta nie stroniła również od mężczyzn. Nie zmieniała ich jednak w krótkich odstępach czasu. Gdy wiązała się z partnerem miała nadzieję na miłość. Po jej śmierci zaczęły krążyć na temat jej rzekomego romansu z prezydentem Kennedym, jego bratem lub też nimi oboma. W tej biografii nie brakuje również opisów dorobku Marylin Monroe w poszczególnych filmach.

Wydanie zawiera także jedną wkładkę z czarno-białymi zdjęciami. Pozycja samej treści bez bibliografii liczy ponad 600 stron. Wykaz źródeł z których korzystał autor podczas tworzenia tego dzieła również jest ogromny. Bez wątpienia na uwagę zasługuje także sztywna oprawa oraz kremowe kartki.

,,Bogini. Tajemnice życia i śmierci Marylin Monroe" napisana przez Anthony'ego Summersa to idealna propozycja dla osób, które chcą jeszcze bardziej zgłębić życiorys tej niekwestionowanej gwiazdy kina.

Moja ocena: 5.5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


10 komentarzy:

  1. Tego typu książki rzadko mnie interesują, jednak na ten tytuł skusze się obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to postać, którą chciałabym lepiej poznać, ale w ramach poszukiwania ciekawostek, potwierdzeń powszechnych informacji, czemu nie w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie czytam biografii, ale o tak kultowej osobie jak ona na pewno bym przeczytała. Jestem ciekawa tej postaci

    OdpowiedzUsuń
  4. Biografii nie czytam, jedyna i to nie typowa autor biografia jaka czytałam to Dagmary z królowych życia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio oglądałam na Netflixie dokument o Marylin Monroe i sporo się o niej dowiedziałam. Książki nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta postać nawet po tylu latach intryguje. Jestem bardzo ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy książka faktycznie daje wszystkie odpowiedzi. :)

      Usuń
  7. Tą książkę mam już na liście, ale prezentowej. Znajoma kocha czytać wszelkie biografie i mam zamiar jej tą kupić na jej urodziny (a potem może mi pożyczy :D ).

    OdpowiedzUsuń
  8. W przyszłości postaram się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówiłam ją sobie i jestem jej bardzo ciekawa. To może być dobra książka.

    OdpowiedzUsuń