Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 lipca 2022

,,Ajurweda. Życie w zgodzie ze sobą" Claire Ragozzino



Ajurweda staje się coraz bardziej popularna na równi z jogą. Z tego powodu postanowiłam zapoznać się z tą pozycją. 

Autorka podzieliła książkę na cztery główne pory roku. Na początku zostało umieszczone wprowadzenie i wytłumaczenie na czym polega ajurweda i nie tylko. Następnie jest przejście przez wiosnę, lato, jesień i zimę na zasadzie tego, jak dbać o swój organizm w poszczególne miesiące. Dowiemy się, jak dbać o swoje ciało, duszę, umysł. Nie brakuje także przepisów kulinarnych na potrawy związane z różnymi daniami, jak śniadania, obiad itd.. Dzięki temu można inspirować się przepisami zamieszczonymi w tej publikacji. Tym bardziej, że są podane przeciwwskazania i zamienniki do wykorzystania przed odpowiednie grupy, o których autorka wspomniała na początku. Zaletą przepisów jest podanie czasu przygotowania oraz porcji. Nie można nie wspomnieć o obszernej części dotyczącej pozycji jogi, które pojawiają się pomiędzy innymi zagadnieniami.

,,Ajurweda. Życie w zgodzie ze sobą" Claire Ragozzino to pozycja dla miłośników jogi, ajurwedy, ale także wszystkich osób, które chcą wprowadzić do swojej diety nowe przepisy i pozwolić sobie na to, by czuć się wystarczającymi. Jest to obszerna publikacja, która idealnie sprawdzi się w roli prezentu.

Moja ocena: 5.5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


9 komentarzy:

  1. Coś dla miłośników tych klimatów, szczegółowy wgląd, pomocne elementy, a ja nawet mam dla kogo podchwycić pomysł na ten książkowy prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już u mnie. Niebawem się za nią zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie, mnie również interesuje temat Ajurwedy, chętnie przejrzę Kasiak

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo ciekawie chętnie przejrzę, poczytam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy się w temat ajurwedy nie wgryzałam, ale może warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda obiecująco. Praktykuje jogę w domu, powinnam wzbogacić swoją wiedzę o kwestie ajurwedy. Ta książka mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajurweda to także równowaga wewnętrzna, zgoda na siebie i otoczenie. Bardzo pomocna w dobie życiowego pędu i wyścigu.

    OdpowiedzUsuń
  8. To zupełnie nie jest moja tematyka, ale jest pewnie wiele osób zainteresowanych ajurwedą i im ta książka przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajurweda jest bardzo popularna w ostatnim czasie.

    OdpowiedzUsuń