Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 3 czerwca 2022

,,Hanka Bielicka. Umarłam ze śmiechu" Zbigniew Korpolewski

 ,,Hanka Bielicka. Umarłam ze śmiechu" 


Postać Hanki Bielickiej niewątpliwie jest znana osobom w różnym wieku. Od śmierci aktorki minęło już 5 lat i w związku z tym ukazała się pozycja ,,Hanka Bielicka. Umarłam ze śmiechu" Zbigniewa Korpolewskiego.

Jest to wydanie w sztywnej oprawie w większym formacie, które na łącznie trzy razy prezentuje kilka stron z fotografiami, na których jest Hanka Bielicka. Zanim jednak do tego dojdzie odbiorca ma szansę poczytać o jej dzieciństwie, życiu, tym, jak wzorowała się na ojcu, który bardzo wcześnie zmarł w czasie wojny. W wydaniu nie zabrakło także wcześniej niepublikowanych monologów.

Co jakiś czas są wstawiane właśnie sceny z udziałem Hanki Bielickiej, autor bardzo dokładnie opisuje jej życie oraz dorobek artystyczny. Atutem jest także możliwość zobaczenia na żywo w Łomży ławeczki z wizerunkiem aktorki, więc warto zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie przy okazji wizyty w tym mieście.

Całość napisana jest bardzo przystępnym językiem. Czcionka jest dość drobna, a tekst zbity, jednak bardzo często się to zmienia ze względu na przytaczanie różnych scen i monologów. Jest to idealna pozycja dla miłośników dorobku literackiego tej aktorki i osób, które chcą poznać jej niepublikowane do tej pory monologi.

,,Hanka Bielicka. Umarłam ze śmiechu" Zbigniewa Korpolewskiego to jedno z tych wydań, które na pewno znajdzie rzesze zwolenników. Mimo upływu 5 lat od śmierci aktorki pamięć o niej jest wciąż żywa.

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.



9 komentarzy:

  1. Jakoś przegapiłam premierę tego tytułu, a chętnie się z nim zapoznam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się, że aktorka nadal ma wierne grono fanów, więc i pozycja na pewno zdobędzie uznanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nie jest to propozycja dla mnie, ale z całą pewnością znajdzie ona wierne grono swioich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam koleżankę, która bardzo lubi Bielicką i myślę, że ta ksiązka to doskonały prezent dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam tę książkę i nawet zaciekawił mnie jej opis. Mam w planach ją zamówić, jak nie dla siebie, to dla koleżanki, która wspominała mi o tym tytule.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieta fenomen swoich czasów, niezwykła osobowość, która niewątpliwie wyróżniała się w swojej epoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest się na co skusić w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita osobowość, chętnie dowiem się o niej i jej życiu czegoś więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo dobre wspomnienia o Pani Hani. Wesoła była z niej babeczka. Lubiłam ją oglądać. Książki nie znam.

    OdpowiedzUsuń