Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 1 maja 2022

Frnck. Chrzest ognia, tom 2

 Frnck. Chrzest ognia, tom 2

Pierwszy tom bardzo przypadł mi do gustu. Byłam bardzo ciekawa dalszych przygód Francka.

Główny bohater musiał odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Odnalezienie się w prehistorii dla nikogo nie było łatwe tym bardziej, że jego nowi znajomi nie wypowiadali samogłosek. Jak mogli sobie z tym poradzić?

Wydanie tego komiksu jest w dużym formacie z miękką oprawą i śliskimi stronami. Tekstu jest tutaj stosunkowo dużo, jednak jest on napisany małą czcionką. Podoba mi się pomysł na fabułę tej serii. 

 Z przyjemnością zagłębiałam się w tę niebanalną historię. W tym tomie bohaterowie przenieśli się do prehistorii. Jak wiadomo, wtedy bardzo ważną rolę odgrywał ogień, nie mogło go więc zabraknąć także w tym tomie. 

,,Frnck. Chrzest ognia, tom 2" to literatura obowiązkowa dla czytelników, którym pierwszy tom tego cyklu przypadł do gustu.

Moja ocena: 5/6   



Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

11 komentarzy:

  1. Komiksy mają swoich zwolenników, ten rodzaj książki jest popularny od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji zajrzeć do pierwszego strony cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria wygląda na całkiem sympatyczną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe grafiki. Komiksy są zachęcającą forma lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wydany, ciekawe grafiki. Ale ja komiksów nie czytuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria zapowiada się ciekawie i bardzo podoba mi się grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałabym sięgnąć po pierwszy tom, żeby miec ogląd na całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Komiks zapowiada się ciekawie i będę też polecać dalej takie ciekawe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię tę serię, nie długo zabiorę się za drugi tom :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanka komiksów, z pewnością książka przypadnie do gustu młodszemu pokoleniu. :)

    OdpowiedzUsuń