Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 17 maja 2022

,,Czas zdrajców" Marek Krajewski

,,Czas zdrajców" 


Marek Krajewski jest jednym z bardziej popularnych autorów kryminałów na polskim rynku. Do tej pory ukazało się kilkadziesiąt jego powieści.
 
Lubię zagłębić się w kryminalne serie nawet w środku cyklu i tak było też w tym przypadku. W tym tomie Popielski miał wcielić się w rolę kochanka Aurelii Teichert. Kobieta miała pociąg do starszych mężczyzn, była już też rozwódką i obecnie w jej posiadaniu znajdowały się dwa dokumenty, które miały bardzo ważną wartość. Zadaniem Popielskiego miało być zrobienie ich kopii. Czy to zadanie zostało zwieńczone sukcesem?

Cykle kryminalne mają to do siebie, że niekoniecznie trzeba znać poprzednie części cyklu by zagłębić się w jakąś środkową część. Jeśli chodzi o twórczość Marka Krajewskiego miałam wcześniej okazję zapoznać się z jego kilkoma książkami i za każdym razem byłam bardzo zadowolona z lektury. Tak było też tym razem.

Nie mogę nie wspomnieć o bardzo stylowej czcionce, która stylem przypomina dawny maszynopis. dzięki temu całość jeszcze lepiej plasuje się w opisywanych czasach. Gdy w przyszłości nadarzy się okazja z ogromnym zainteresowaniem skuszę się też na poprzednie części cyklu.

,,Czas zdrajców" Marka Krajewskiego to jedna z tych lektur, na które warto zarezerwować sobie wolny dzień. 

Moja ocena: 5.5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


9 komentarzy:

  1. Na pewno jest warty przeczytania, bo uwielbiam książki Krajewskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę autora, ale książka mnie zaciekawiła, więc chętnie poznam jego twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś wcześniej nie wpadła mi w oczy ta książka, ale przyznaję, że chętnie bym ją przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam chyba o tym autorze, ale chętnie to zmienię, bo brzmi naprawdę ciekawie. Muszę ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z zastosowaniem w druku czcionki przypominającej maszynopis. Jakże idealnie pasuje to do mistrza kryminałów! Szczerze mówiąc głupio pisać, ale jeszcze nic spod jego pióra nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba z ciekawości zacznę od zajrzenia w tę czcionkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewątpliwie warto zainteresować się tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam dużo dobrego o książkach tego autora, ale jakoś nie miałam okazji nic jego czytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam kilka książek autora. Myślę, że ta również mogłaby mnie zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń