Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 30 kwietnia 2022

Wanted Lucky Luke!

 Wanted Lucky Luke!

Lucky Luke to jeden z moich ulubionych bohaterów komiksowych wydań. Cieszę się, że ukazała się nowa propozycja.

Główny bohater był poszukiwany listem gończym, choć sam nie wiedział za co. Dla osób, które miały z nim styczność najważniejszy był jednak fakt, że wyznaczano za niego 50 000 dolarów. Dla wielu ludzi była to niemała kwota.

Wydanie to jest w sztywnej oprawie w dużym formacie i ze śliskimi stronami. Bardzo podobała mi się przytoczona tutaj historia na temat tego co powinno być ważniejsze - nowa znajomość czy zarobienie pieniędzy z listu gończego?

Całość ma stosunkowo mało treści, jednak jest ona niezwykle ciekawa. Z przyjemnością skusiłam się na to wydanie, które w przyszłości doczeka się także kontynuacji. Z wielkim zainteresowaniem będę wypatrywała drugiej części tego cyklu.

,,Wanted Lucky Luke!" to pierwszy tom serii o znanym z innych wydań Luckym Luke'u, na którą warto zwrócić uwagę w czytelniczym planie. 

Moja ocena: 5.5/6   



Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

6 komentarzy:

  1. Super że sie cieszysz z kolejnego komiksu z Luckym Luke'm

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubiłam w dzieciństwie oglądać tę bajkę :) To była jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubiłam i lubię Lucky Luke'a :-) Fajny komiks...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego tytułu i chętnie skorzystam z polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucky Luck jakoś do mnie nie przemawia, dlatego chociaż lubię komiksy to raczej ten tytuł odpuszczę

    OdpowiedzUsuń