Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 4 kwietnia 2022

,,Pozdrowienia z Warszawy. Polski wywiad, CIA i wyjątkowy sojusz" John Pomfret



,,Pozdrowienia z Warszawy. Polski wywiad, CIA i wyjątkowy sojusz" Johna Pomfreta to bardzo przystępnie napisana lektura, którą warto mieć na uwadze.

Bycie szpiegiem nie jest takie oczywiste. Niektórzy nie chcieli od razu zgodzić się na tę posadę, dla innych powodem były kwestie pieniężne lub zdrowotne. Pozycja opowiada o tym, jak na przestrzeni kilkudziesięciu lat wyglądała praca w wywiadzie kluczowych postaci z tego wydania. Nie było to łatwe zadanie, jednak jakoś udało im się sprostać.

Nie jest to pozycja fabularna, raczej opracowanie tego, jak to wszystko wyglądało. Książka podzielona jest na rozdziały, ma dość bogatą bibliografię oraz przypisy. Postanowiłam skusić się na nią z ciekawości i nie żałuję swojego wyboru. Dobrze jest poszerzać swoją wiedzę w różnych tematycznych zakresach i praca w wywiadzie jest jednym z nich.

Każda lektura po którą sięgamy czegoś nas uczy, wywołuje w nas pewne emocje i tak było też w tym przypadku. Wydawnicza nowość sprawiła, że byłam bardzo ciekawa jak dalej potoczą się dalsze losy mężczyzn, pracujących w wywiadzie.

,,Pozdrowienia z Warszawy. Polski wywiad, CIA i wyjątkowy sojusz" Johna Pomfreta to książka, które świetnie sprawdzi się jako prezent dla osób, które chcą dowiedzieć się o pracy w wywiadzie czegoś więcej.

  Moja ocena: 5.5/6      

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak

12 komentarzy:

  1. Książka już u mnie. W wolnej chwili na pewno do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba mimo wszystko wolałabym wersję fabularną, choć sama tematyka wydaje się bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tematyka szalenie ciekawa, zawsze chcę jak najwięcej zbliżyć się do wywiadowczych intryg. ;)

      Usuń
  3. Ciekawa tematyka książki widzę, zachęcasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to sprawia, że mocno szykuję się na spotkanie z książką, bardzo wysoka ocena mocno potwierdza, że spełni oczekiwania. :)

      Usuń
  4. Ksiązka już czeka na półce na spotkanie, wiele sobie po niej obiecuję, mam nadzieję, że spełni pokładane w niej nadzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest to mój gatunek, więc raczej nie skuszę się na tę ksiązkę. Wiem jednak, komu mogę ją polecić.

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdecydowanie książka dla mojego męża, muszę mu podsunąć ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba jednak nie przepadam za taką tematyką ale myśle ze mój mąz by ją przeczytał

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie mogę się przekonać do takiej tematyki, ale myślę, że mojej mamie by się podobała

    OdpowiedzUsuń
  9. Od czasu do czasu lubię poczytać takie książki, można się z nich dowiedzieć ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością skuszę się na tę pozycję gdy będzie dostępna w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń