Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 10 kwietnia 2022

,,Księżycowe Miasto. Dom nieba i oddechu. Część I" Sarah J. Maas



,,Księżycowe Miasto. Dom nieba i oddechu. Część I" Sarah J. Maas to świetna propozycja dla osób, które miały okazję zapoznać się z poprzednim tomem serii.

Bryce i Hunt po uratowaniu Księżycowego Miasta chcieli mieć chwilę spokoju, jednak nie do końca było im to dane. W tym tomie po raz kolejny nie brakuje akcji, w której postaci muszą mierzyć się z przeciwnościami losu. Cały czas nie wiadomo co stało się z Denise oraz jaką prawdę przed nimi ukrywała. Do tego dochodzą miłosne rozumowania, starcia z opiekunami i robi się naprawdę ciekawie.

Ten tom ponownie został podzielony na dwie części. Na razie możemy zapoznać się z pierwszą z nich, która dostarcza wielu emocji. Mimo tego, że dwie pierwsze książki z tego cyklu czytałam dawno temu od tego nie mogłam się oderwać. Byłam bardzo ciekawa w jaki sposób skończy się ta część i oczywiście stało się to w najbardziej kluczowym momencie.

Sarah J. Maas tworzy naprawdę ciekawe pozycje. Miałam okazję zapoznać się z całą jej twórczością wydaną w Polsce i cały czas wypatruję jej kolejnych tytułów. Są to pozycje przeznaczone dla młodzieży i dorosłych, które są napisane tak wciągającym językiem, że na czytanie danego tomu należy zarezerwować sobie odpowiednią ilość czasu. 

,,Księżycowe Miasto. Dom nieba i oddechu. Część I" Sarah J. Maas to świetna propozycja dla tych, którzy zapoznali się już z dwoma poprzednimi wydaniami tej serii.

 Moja ocena: 5/6     

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Uroboros

8 komentarzy:

  1. Hmm... Zgubiłam się, która to część? Część pierwsza trzeciego tomu? Fantastyczne serię potrafią być bardzo rozbudowane. Myślę że książki autorki polecę w przyszłości córce

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżycowe Miasto to brzmi pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam I tom, także wybacz, ale nie przeczytam tej recenzji :D chcę sama sobie wyrobić opinię, no i czekam od razu za drugim tomem. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie poznałam tej serii, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  5. To od jakiej należny zacząć, bo nie znam tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te przygody czytelnicze jeszcze przede mną, może w wakacje będzie więcej czasu, aby się z nimi zapoznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla miłośników takich historii to lektura obowiązkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś czuję, że to idealna propozycja dla mnie na długie wieczory ❤️

    OdpowiedzUsuń