Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 30 kwietnia 2022

,,Jak nie zepsuć palanta" Anna Craft

 ,,Jak nie zepsuć palanta"

Pierwszy tom serii bardzo przypadł mi do gustu w przeszłości. Z ogromnym zainteresowaniem postanowiłam skusić się na drugą część. W tym wydaniu Rose pracowała już w innej firmie, nie wierzyła w to, że jej były szef będzie chciał cis zmienić by naprawić ich relacje. Czy to się udało? Poprzednia część bardzo mi się podobała, ale ten tom nie do końca mnie zachwycił. Lepiej byłoby gdyby ta historia skończyła się na pierwszej części. 

Moja ocena: 3/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz