Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 9 lutego 2022

,,Zabójcza wycieczka" Ewa Waligóra

 ,,Zabójcza wycieczka"


Fabularnie książka zapowiadała się naprawdę interesująco, więc postanowiłam skusić się na taką publikacją w tym miesiącu.

Magda już planowała swój urlop, jednak szefowa poprosiła ją o to by zajęła się grupą zagranicznych gości, którzy w Polsce chcieli szukać swoich korzeni i nie tylko. Podwójna stawka zachęciła Magdę do odbierania trzech tur z lotniska i opracowanie dla nich planu wycieczki. Co z tego wyniknęło? 

Nie miałam względem niej zbyt wielkich oczekiwań, jednak i tak jestem nieco rozczarowana tą powieścią. Jest lekko, podobały mi się wstawki z przeszłości, których mogłoby być zdecydowanie więcej, bo dodawały tej powieści uroku.

Autorka z zawodu jest przewodniczką po Warszawie i to też dało się odczuć. Bardzo przypadły mi do gustu opisy miejsc w stolicy i pomysł na zagadkę kryminalną, którą niestety zbyt wcześnie rozwiązałam.

,,Zabójcza wycieczka" Ewy Waligóry to jedna z tych książek które mogą być ciekawą lekturą na wieczór dla osób, które nie szukają mocnych wrażeń.  

 Moja ocena: 4/6      

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

13 komentarzy:

  1. Czasem prosta, niezobowiązująca lektura też jest potrzebna dla rozrywki. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w takich klimatach lubię czasem pobuszować, na luźniejsze zaczytanie, ale w klimatach, które mi odpowiadają. :)

      Usuń
  2. Być może się skuszę w przyszłości bo na razie nie mam ochoty na tego typu książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czuję, że to mogłaby być ksiązka, w którą bym się wkręciła i miło spędziła z nią czas. Co czytelnik, to opinia. Czytałam, że jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra ocena, nie najlepsza, ale chętnie podejdę do tego tytułu, na razie nie, bo spore zaległości czytelnicze, ale powoli odgruzowuję się z sterty wstydu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta propozycja raczej nie dla mnie ale na pewno znajdzie swoich zwolenników
    podoba mi się tutaj jednak okłądka, ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jesteś zadowolona? To i ja się na nią nie skuszę, szkoda czasu na słabe książki jak jest tyle dobrych

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś w ogóle nie wciągnęła, liczyłam na coś lepszego jak mam być szczera :/

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety, czasami trafiamy na słabsze tytuły. Tylko ja uważam, że to dobrze, bo dzięki temu doceniamy te dobre.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przekonał mnie ten tytuł do siebie, także tym razem się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. To może być dobra książka. Jeszcze nie spotkałam się z tą publikacją, ale chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ciekawości mogłabym się skusić w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń