Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 8 lutego 2022

,,Sanatorium" Sarah Pearse

 ,,Sanatorium"


Sarah Pearse to jedna z tych autorek, które stworzyły tak wspaniały debiut z dłuższą formą, że nie sposób oderwać się od tej lektury przed ostatnim zdaniem.

Elin od lat nie mogła wybaczyć bratu tego co stało się z trzecim członkiem ich rodzeństwa. Teraz jednak została zaproszona z partnerem na przyjęcie zaręczynowe jej brata, które miało odbyć się w hotelu w górach. Bardzo szybko okazało się, że przyszła panna młoda zaginęła i nie było wiadomo co się z nią stało.

Jest to jedna z tych książek które mogą być ciekawą lekturą na wieczór. Warto nadrobić zaległości i poznać ten tytuł w przyszłości. Polecam jednak zarezerwować sobie na niego odpowiednią ilość godzin, gdyż ja nie mogłam się od niej oderwać. 

Niezwykle miło można spędzić czas z taką wciągającą, zagadkową, pełną tajemnic historią, w której pani detektyw na urlopie musiała bez żadnej pomocy policji, która nie mogła dotrzeć z powodu złych warunków pogodowych, zmierzyć się z obecną sprawą zniknięcia, ale też tajemnicą sprzed lat.

,,Sanatorium" Sarah Pearse to jedna z tych książek które przywołują na myśl klasykę kryminału. Goście odcięci od pomocy z zewnątrz, skazani tylko na siebie, a wśród nich morderca, który czyhał na swoje kolejne ofiary.   

 Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

23 komentarze:

  1. Czuję, że to Sanatorium będzie bardzo mroczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam książki na weekend, z chęcią skorzystam z Twojego polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka kryminału to coś dla mojej znajomej, podsunę jej ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pełną tajemnic historią, więc tą książkę muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocna ocena po przeczytaniu :) zachęca więc do czytania

      Usuń
  5. Kryminały to jeden z moich ulubionych gatunków, więc pewnie odnalazłabym się w takiej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sarah Pears ma bardzo lekkie, ale bardzo intrygujące pióro. Na pewno warto ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno się skuszę, gdyż kryminały lubię. Miejsce akcji też przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kryminały,oczywiście nie co za motyw zbrodni, ale dociekliwość detektywów czy innych osób w rozwikłaniu zagadek. Książka z pewnością by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zwłaszcza spokojne docieranie do prawdy, wychwytywanie tropów, sprawdzanie własnych zdolności dedukcyjnych. :)

      Usuń
  9. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, więc dziękuję za inspirację. Dreszczyk emocji wieczorową porą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie chodzi, sporo dreszczyku, więcej pracy szarych komórek. ;)

      Usuń
  10. Oj nie wiem czy bym po nią sięgnął, nie mój styl, ale zapewne znajdzie uznanie wśród wielu czytelniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zwrócę uwagę na ten tytuł, kryminalne przygody, zwłaszcza otulone w klasyczny klimat, szalenie mi odpowiadają. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam przekonania, czy to pozycja akurat dla mnie, ale z pewnością dla mojej przyjaciółki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem niezwykle ciekawa tego tytuły; ma on w sobie wszystko to, co lubię w kryminałach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Motyw morderstwa...zapowiada się mocna historia...Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli chodzi o książki z sanatorium w tle, zawsze polecam je mojej mamie, tak w ramach złośliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się nietypowo i bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi bardzo ciekawie, wcześniej nie słyszałam o tym tytule.

    OdpowiedzUsuń