Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 28 lutego 2022

Gra Recto Verso

 Gra Recto Verso


Pewnego razu podczas pobytu u znajomej miałam okazję grać w propozycję, która polegała na układaniu kulek w określonej kolejności. W Recto Verso też o to chodzi.

Gra została wydana w średniej wielkości sztywnym pudełku, w plastikowym opakowaniu znajdują się klocki i karty z określonymi wzorami, dzięki którym będzie wiadomo w jakich konfiguracjach układać poszczególne klocki.

Według zasad tej gry najważniejsza są współpraca i porozumienie, ponieważ podczas każdej rundy naszym partnerem do układania klocka jest ktoś inny. Zawsze jednak można zmienić zasady na łatwiejsze dla uczestników.

Gra Recto Verso została przeznaczona jednocześnie dla 3-6 osób w wieku powyżej 8 lat, jednak dla młodszych można wymyślić własne, łatwiejsze zasady gry. Ja jestem nią oczarowana.  




Moja ocena: 6/6     

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

6 komentarzy:

  1. Fajna, ale moje dzieci są jeszcze za małe na taką grę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna gra! Myślę, ze mojemu synkowi mogłaby się bardzo spodobać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa gra! Dziękuję za rekomendacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej gry, ale w sumie u mnie dzieciaki w roznym wieku, wiec pewnie by sie sprawdzila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowa i ciekawa gra, która z pewnością zapewni najmłodszym sporo dobrej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło można spędzić czas z tą grą, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń