Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 26 lutego 2022

,,Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu" Janusz Filipiak, Krzysztof Domaradzki

 ,,Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu"

Dobrze jest otworzyć się na nowe doznania i poszerzać swoją wiedzę. Ta książka z pewnością okaże się w tych względach pomocna.

Pozycja jest obszerna, ale jednocześnie tak lekka, że przez całość się wręcz płynie. Jest to zbiór doświadczeń, myśli i przeżyć Janusza Filipiaka, który dzieli się z czytelnikiem tym jak wyglądały jego początki w biznesie i młodzieńcze marzenia.

Przedsiębiorca w wieku młodości chciał zostać profesorem, gdyż wtedy takie osoby były bardzo poważane. Dążył do tego by być kimś, choć nie dysponował wielkim kapitałem. Jeździł za granicę, żył tam za bardzo mało pieniędzy i dążył do realizacji celu.

Dzięki temu że udało mu się odwiedzić zagraniczne kraje przy tworzeniu własnego biznesu wiedział, z kim warto nawiązać współpracę. Firma osiąga wielkie zyski, jednak stało się to dopiero wtedy gdy jej założyciel był po 40-stce. Nadal jednak nie obnosi się ze swoim bogactwem.

,,Dlaczego się udało" to pozycja w której nie zabrakło wciągającego i przystępnego stylu oraz dość dużej liczby kolorowych zdjęć.  

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak

14 komentarzy:

  1. Niedawno ta książka do mnie dotarła. Na pewno do niej zajrzę w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa lektura się zapowiada. Jeśli wpadnie w moje ręce chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie jest to moja tematyka, ale myślę, że moja ciocia chętnie sięgnęłaby po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tej publikacji, jestem pewna, że znajdzie wielu swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  5. w takich książkach bardzo ważne są zdjęcia, bardzo lubię je przeglądać podczas czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zdjęcia w takich publikacjach. Test staje się wtedy bardziej żywy

      Usuń
  6. Rzadko sięgam po takie lektury, jednak ta mnie zaciekawiła i może za jakiś czas ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta książka akurat mnie nie zaciekawi, ale już wiem komu o niej powiem. Moja siostra będzie z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że są też tutaj zdjęcia, wtedy książkę lepiej się odbiera w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze zapatrujemy się we właścicieli zagranicznych wielkich biznesów, a przecież na naszym, polskim rynku także jest sporo firm, z których doświadczeń można czerpać sporo wiedzy. Ciekawa pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto polecać dalej takie ciekawe pozycję i tak też zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa propozycja. Czasami warto jest sięgnąć po inną tematykę i być może się kiedyś skuszę na tę ksiażkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno to wartościowa lektura, która pomoże nam poszerzyć widzę, ale na razie odpuszczę sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń